Nem csak a munkában, de az életed több területén is projektekben gondolkodsz? A napi teendőket is precíz beosztás szerint végzed el, úgy hogy közben maximálisan élvezed is? Nem jelent akadályt, ha mindezt angolul, akár nemzetközi szinten kell menedzselned?
Ha eddig igen a válasz, akkor böngészd végig a Nemzeti Ifjúsági Tanács és az Ifjúsági Párbeszéd Nemzeti Munkacsoport pályázatát!
Képzeld el, hogy a Szólj bele! projekt teljes koordinálásáért Te felelsz. Azaz – az Ifjúsági Párbeszéd Nemzeti Munkacsoporttal karöltve – menedzseled az ifjúsági párbeszéd hazai szintű lebonyolítását és a fiatalok körében való ismertségének növelését, meghatározod az itthoni és a nemzetközi rendezvények potenciális résztvevőinek körét, részt veszel a témát érintő kutatásokban, a módszertanok felállításában. A folyamat részeként segítheted a fiatalok és a döntéshozók közötti párbeszéd megteremtését, valamint a magyar fiatalok véleményének és hangjának hallatását egész Európában.
A projektmenedzser főbb részfeladatai:
- Folyamatos kapcsolattartás az érintett szereplőkkel (például a Munkacsoport tagjaival, az Európai Bizottsággal, az Európai Ifjúsági Fórummal.)
- A pályázat szakmai programjainak megvalósítása: kérdőíves és fókuszcsoportos kutatások, régiós rendezvények lebonyolítása, fesztivál kitelepülésekre különböző aktivitások megtervezése és egy záró konferencia megszervezése. A szervezés mellett a nemzetközi találkozókon való részvétel is fontos szerepet kap, az utazások szervezése és a hazai résztvevők koordinálása is a feladatok részét képezi.
- Szakmai beszámoló elkészítése, illetve a pályázati produktumok (kutatás, kiadványok) létrehozásának felügyelete.
- Pályázatot érintő változások kezelése, azok bejelentése az Európai Bizottság felé.
- A pályázathoz kötődő adminisztrációs feladatok ellátása: szerződések előkészítése, árajánlatok bekérése, megrendelők elkészítése, projektmappa létrehozása és naprakész vezetése.
- Közös munka a pályázat keretein belül foglalkoztatottakkal, illetve az önkéntesek koordinálása.
- A pályázat pénzügyi adminisztrációja: a megvalósítása során felmerülő számlák és bizonylatok begyűjtése, a költségvetés folyamatos nyomon követése.
- Beszámolók előkészítése és benyújtása, a felmerülő hiánypótlások végrehajtása.
Úgy gondoljuk, akkor tudunk hatékonyan együtt dolgozni, ha a következő tulajdonságok birtokában vagy:
- Kiváló kommunikációs készség, együttműködő és kapcsolatteremtő képesség;
- Határozottság;
- Precíz, következetes, hatékony és gyors munkavégzés;
- Jó problémamegoldó készség, rugalmasság;
- Magas szintű angol nyelvtudás;
- „A félig tele” szemlélet szerint pozitívan tekintesz a feladatokra és a környezetedre;
- Releváns szakmai tapasztalat projektmenedzsmenti feladatok ellátásában és /vagy az Ifjúsági Párbeszéd folyamatában;
- Nem okoz gondot a “multitasking”;
- Fennakadás nélkül használod a MS Office programokat (Word, Excel, PowerPoint);
- Előnyt jelent a B kategóriás jogosítvány, illetve a saját tulajondú gépkocsi.
Munkavégzés helye: Budapest (esetenkénti vidéki utazás/program) valamint távmunka.
Ha továbbra is igen a válaszod, akkor az alábbiakat kínáljuk Számodra:
- Megegyezés szerinti díjazás;
- Határozott idejű szerződés 2022. december 31-ig, amely igény esetén meghosszabbítható.
- Heti 20 – 30 óra átlagosan (programok esetén hétvégén is) – előre egyeztetett személyes jelenlét mellett;
- Élményekkel és személyes fejlődéssel teli csapatmunka;
- Jó hangulatú, fiatalos munkakörnyezet;
- Szakmai tapasztalat szerzése az ifjúsági szektorban;
- Tanulmányok mellett is végezhető munka;
Ha a fentiek alapján szeretnél együtt dolgozni velünk, és főképp érdekel a hazai és európai társaid helyzete, illetve Te is úgy gondolod, hogy az ifjúságpolitika jövője a fiatalok kezében van, akkor jelentkezz!
Küldd el nekünk önéletrajzod és motivációs leveled az alábbi e-mail címre: dora.farago@ifjusagitanacs.hu és elnok@ifjusagitanacs.hu
Jelentkezési határidő: 2022. február 6. 23:59